mestersTJEK Portal mTSaas

mestersTJEK Portal samler en række gode, afprøvede, sikre og letanvendelige værktøjer – så virksomheden
  • lettere opfylder arbejdsgiverforpligtelser og
  • automatiserer flere arbejdsprocesser.
Ikke alle virksomheder har behov for alt; men alle ved at det er dejligt når det system der anvendes kan vokse med virksomheden – et skift til et andet system tager både tid og kræfter. Kontakt os hvis du har behov for hjælp til valg af løsning eller hvis du fx gerne vil have hjælp til etablering af et ledelsessystem. mestersTJEK har lang erfaring i opbygning, ombygning og udvidelse af ledelsessystemer.


Sådan kommer du i gang med mestersTJEK Portal
Du kan starte med at bestille et abonnement - benyt kontaktformularen nederst på siden.
Er du i tvivl eller ønsker du hjælp, med fx et ledelsessystem eller kortlægning af din virksomheds persondataforhold, så kontakt os via kontaktformularen.

Abonnementsaftale
Brug af mestersTJEK Portal sker med udgangspunkt i en aftale imellem mestersTJEK og din virksomhed.
Abonnementsaftalen kan opsiges med 3 måneders varsel af begge parter.
Til abonnementsaftalen er knyttet en lovpligtig databehandlingsaftale. mestersTJEK har valgt at tage udgangspunkt i Datatilsynets standardaftale (udgave "Standardkontraktbestemmelser januar 2020" i alt 19 sider), fordi vi mener at det er den der giver bedst sikkerhed for begge parter.
Datatilsynets standardaftale er relativt lang (hent den her) og kan anvendes også i store og komplekse aftaler.
Standardaftalen skal indeholde bilag som præciserer enkelte forhold ved aftalen. De er naturligvis specielle for vor aftale. I mestersTJEKs bilag er der henvisninger til de relevante afsnit i standardaftalen.
mestersTJEK databehandlingsaftale findes her.
Her er en oversigt over hvordan du tegner abonnement.

Kort fortalt
  • Persondata
    mestersTJEK efterlever gældende lov om persondatabeskyttelse. Vi bruger egne servere og vi her etableret procedurer og fysiske sikkerhedsbarrierer til sikring af data. Læs også mestersTJEK persondatapolitik.
  • Datasikkerhed i øvrigt
    I mestersTJEK Portal er dine data sikre. Vi tager daglig backup og har dine data opbevaret to forskellige steder i Danmark.
    Du har ansvaret for hvad der lægges ind og vi sikrer at du kan tilgå 24/7.
  • Aftaleophør og data
    Hvis din aftale med mestersTJEK ophører, vil vi slette data fra mestersTJEK Portal og du kan ikke længere tilgå dem. Inden aftaleophør, kan du selv downloade dine data uden videre.
    mestersTJEK anvender cyklisk backup og derfor kan vi efterfølgende finde dine data indenfor en måned efter aftaleophør. Derefter er dine data uigenkaldeligt slettede og ikke til at genfinde.
    Hvis mestersTJEK skal genfinde dine data fra backup er det forbundet med omkostninger for dig.

Tilkøbspakker
mestersTJEK har udarbejdet pakker som tillæg til dokumentstyring. Pakkerne er på dansk og dækker et bredt spektrum af ledelsessystemer.
Hver dokumentpakke indeholder en
  • vejledning(er) med forklaring til hvordan du kommer i gang og hvad du skal tilpasse
  • indholdsfortegnelse med alle kravelementer
  • komplet samling af procedurer og formularer til alle kravelementer
For nogle tilkøbspakker også
  • tjekliste - så du kan hakke af når du er færdig med et dokument eller afsnit
  • vejledning i risikovurdering

Hjælp
Har du behov for assistance kan mestersTJEK hjælpe dig; lige fra de indledende undersøgelser af virksomheden, over implementering og helt frem til en eventuel certificering.
Det kan være hele vejen eller lige der hvor du er trænger til en håndsrækning.
Klippekortet kan anvendes til hjælp via telefon, mail, elektronisk møde eller til møde hos dig. Bestil klippekort her.
mestersTJEK arbejder ud fra Storkøbenhavn så transport kan forekomme. Vi foreslår derfor at anvende elektroniske møder i så stor udstrækning som muligt. Det gavner både tid, økonomi og ikke mindst miljø. Se i menupunkt Resurser.