Dokumentstyring og arbejdsprocesser

mestersTJEK tilbyder en fleksibel og stærk løsning til dokumentstyring som er kombineret med faste arbejdsprocesser. Med denne løsning er det muligt at opbygge et komplet og certificerbart ledelsessystem. To af systemets stærke sider er at du IKKE behøver at downloade et dokument for at læse det og du kan søge på indhold i alle dokumenter, ikke blot på overskrifter.


dokumentstyring
Dokumentstyring

Her styres virksomhedens dokumenter på en måde, så du let kan genfinde det du skal bruge.
Automatisk stying af dokument versioner; men stadig adgang til "gamle" udgaver - fuld overensstemmelse med dokumentstyringskrav i alle ledelsesstandarder.
Upload direkte fra din smartphone og læs fra PC/MAC, tablet eller smartphone.
Læs dokumenterne uden download! - alt sker i systemets suveræne læsefacilitet.
På din smartphone kan du bruge en gratis app, på PC/MAC eller tablet skal du kun bruge din foretrukne browser.
Du kan oprette mapper og brugere og tildele brugerne roller.
Arbejder du efter et ledelsessystem kan det let placeres i dokumentstyringssystemet.
Skal du til at indføre eller tilpasse et ledelsessystem, så vær opmærksom på tilkøbspakkerne nedenfor.


arbejdsprocesser
Arbejdsprocesser

Vil du hellere have dine arbejdsprocesser afviklet direkte i ledelsessystemet, så er der mulighed for det. Med mestersTJEK arbejdsprocesser behøver du ikke at anvende papir; men kan starte arbejdsprocesser fra enhver tablet eller smartphone.